Ibland...

Ibland känns allt så bra, och ibland så känns allt så fel.
Mitt problem är att jag tänker och tror för mkt.
Men jag hoppas ändå!

Dagen närmar sig och jag vill bara gråta hela tiden.
Men det hör till livet.
Jag vill inte missa det för allt i världen men känslorna tar över ibland.
Farmor är borta och jag kan inte fatta det.
Jag trivs här i Stockholm, men att vara 55 mil ifrån mamma, pappa och Jossan är jobbigt just precis just nu.
Känner att jag vill flytta hit efter studenten, det skulle jag vilja bestämma. Ett sådant beslut kommer vara enkelt att fatta tror jag.
Men då flyttdagen närmar sig så kommer jag bete mej som jag alltid gör.
Kommer att tänka alldeles för mkt!
Att bara få åka bort från Sollefteå, skulle kännas så skönt.
Att ha ett eget liv här nere.
Här finns möjligheter.

Livet är en gåta, och jag vill fundera ut vad som jag vill ska hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0