<3

Lina, min fina Lina ♥
Hon mår inge bra. Har ont i ett ben och är jättetrött.

Har varit med henne uppe i hagen nu i några timmar. Hon la sig ner efter ett tag, Selfan också. Jag la mej bredvid Lina, väldigt nära dessutom. Jag tog tag i hennes huvud och drog henne närmare mej. Två sekunder senare så låg hennes huvud på mitt bröst. Hon var totalt orädd och trygg. Hon litar på mej, det är ett som är säkert. Och där låg jag mellan två gigantiska hästar som jag visste skulle kunna kliva upp vilken sekund som helst och krossa mej. Men som jag vet aldrig skulle göra det. Hade Linas huvud på bröstet i ungefär 30 min. Att ligga där och känna att vi alla tre va helt avslappnade och känna hur Lina andades, det va helt otroligt.

Men en sak klokare är jag nu... Ett hästhuvud är inte så lätt.

Hon mår bättre nu, men inte helt bra. Benet gör fortfarande ont.

Lina, min fina Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0